Expert zijn in uw branche

Met wetenschappelijke onderbouwing van uw product geeft u klanten betrouwbare, kwalitatieve informatie. U onderscheidt zich met uw expertise van concurrenten en toont Thought Leadership. U maakt uw salespitch nóg sterker. Zo bindt u uw huidige én toekomstige klanten optimaal. 

Wetenschapshuis Kansen scheppen voor innovatie

Kansen scheppen voor innovatie

Want kennis geeft zicht, op nieuwe inzichten. Het brengt u op ideeën voor nieuwe producten en markten. Breng uzelf op de hoogte van wetenschappelijke ontwikkelingen om uw producten en diensten te optimaliseren. Onderzoeksresultaten van universiteiten over de hele wereld tonen u de laatste innovaties in uw vakgebied.  

 

Tijd en kosten besparen

U bespaart uzelf een hoop tijd en daarmee geld. In duizenden universiteitsarchieven speuren naar wetenschappelijke onderzoeken is een arbeidsintensief proces. Laat staan het lees- en schrijfwerk dat erbij komt kijken. En u hoeft uiteraard zelf geen kostbaar onderzoek uit te voeren.  

Beter zichtbaar zijn in Google

Waardevolle, unieke content, daar houdt Google van. Zo bent u beter vindbaar in de zoekresultaten. U geeft lezers informatie waar ze wat aan hebben en dat is waar contentmarketing om draait. U trekt meer bezoekers naar uw site en zo meer mogelijke klanten.

Waar u de wetenschappelijke resultaten van Wetenschapshuis voor inzet:

Contentmarketing

nieuwsbrief
website
blog

Thought Leadership

whitepaper
casestudie
marktexpertise

Innovatie

productontwikkeling
internationalisering
product benchmarking

Sales

bedrijfspresentatie
ROI
salespitch

chinno

Innoveer meer. U krijgt via Wetenschapshuis extra kennis over uw branche. En kennis geeft zicht, op nieuwe inzichten. Het brengt u op ideeën. En dat schept kansen voor innovatie. Voor nieuwe producten en nieuwe markten.

 

Van product..

.

via toepassing..

.

naar product-marktcombinatie..

tot innovatie..

.

“Omdat je aandacht trekt, niet duwt”

Waarom Wetenschapshuis
inzetten een slimme zet is..

wit vinkje 30pxU heeft toegang tot nieuwe ontwikkelingen en hoeft niet zelf kostbaar onderzoek uit te voeren.

wit vinkje 30pxUw klanten en potentiële relaties zien u als expert in uw branche.

wit vinkje 30pxU bespaart tijd en geld. U hoeft zelf niet te zoeken naar waardevolle resultaten.

wit vinkje 30pxU genereert meer online bezoekers.

wit vinkje 30pxU brengt uw relaties op de hoogte van waardevolle marktontwikkelingen.


wit vinkje 30pxU schept kansen voor innovatie. Aanpak en resultaten van over de grens geven u nieuwe ideeën.

wit vinkje 30pxHet verschaft u meer inzicht en kennis van uw product en branche.

wit vinkje 30pxMet onderzoeksresultaten onderbouwt u makkelijker uw ROI.

wit vinkje 30pxU breidt uw netwerk uit en hebt zo meer toegang tot mogelijke partners.

 

 

Interesse gewekt? Bel voor wetenschappelijke ontwikkelingen op maat.

Mail@wetenschapshuis.nl | Bel 020 2335 442


“Seemingly endless resources of the web seem swell until you actually have to pull a needle of data out of a haystack of results.”

Michelle Manafy, Online Publishers Association

Waarom Wetenschapshuis?

Wetenschappelijke onderbouwing voor uw producten, expert zijn in uw branche, kansen scheppen voor innovatie, besparen op tijd en kosten en beter zichtbaar zijn in Google wat u meer klanten oplevert.

Wetenschapshuis. Alles in huis. Voor een sterk verhaal.

Mail@wetenschapshuis.nl
Bel 06 1438 0001

KvK-nr. 61796905
btw-nr. NL151467468B01

Tags: wetenschappelijk artikel zoeken, wetenschappelijk onderzoek marketing, onderzoek, wetenschappelijke artikelen, content marketing, wetenschappelijke artikelen zoeken, wetenschappelijke artikelen google, wetenschappelijke artikelen, open access