
Expert zijn in uw branche
Met wetenschappelijke onderbouwing van uw product geeft u klanten betrouwbare, kwalitatieve informatie. U onderscheidt zich met uw expertise van concurrenten en toont Thought Leadership. U maakt uw salespitch nóg sterker. Zo bindt u uw huidige én toekomstige klanten optimaal.
Kansen scheppen voor innovatie
Want kennis geeft zicht, op nieuwe inzichten. Het brengt u op ideeën voor nieuwe producten en markten. Breng uzelf op de hoogte van wetenschappelijke ontwikkelingen om uw producten en diensten te optimaliseren. Onderzoeksresultaten van universiteiten over de hele wereld tonen u de laatste innovaties in uw vakgebied.

Tijd en kosten besparen
U bespaart uzelf een hoop tijd en daarmee geld. In duizenden universiteitsarchieven speuren naar wetenschappelijke onderzoeken is een arbeidsintensief proces. Laat staan het lees- en schrijfwerk dat erbij komt kijken. En u hoeft uiteraard zelf geen kostbaar onderzoek uit te voeren.
Waar u de wetenschappelijke resultaten van Wetenschapshuis voor inzet:
nieuwsbrief
website
blog
Thought Leadership
whitepaper
casestudie
marktexpertise
productontwikkeling
internationalisering
product benchmarking
Sales
bedrijfspresentatie
ROI
salespitch
Innoveer meer. U krijgt via Wetenschapshuis extra kennis over uw branche. En kennis geeft zicht, op nieuwe inzichten. Het brengt u op ideeën. En dat schept kansen voor innovatie. Voor nieuwe producten en nieuwe markten.
Van product..
.

via toepassing..
.

naar product-marktcombinatie..

tot innovatie..
.

Waarom Wetenschapshuis
inzetten een slimme zet is..
U heeft toegang tot nieuwe ontwikkelingen en hoeft niet zelf kostbaar onderzoek uit te voeren.
Uw klanten en potentiële relaties zien u als expert in uw branche.
U bespaart tijd en geld. U hoeft zelf niet te zoeken naar waardevolle resultaten.
U genereert meer online bezoekers.
U brengt uw relaties op de hoogte van waardevolle marktontwikkelingen.
Interesse gewekt? Bel voor wetenschappelijke ontwikkelingen op maat.
“Seemingly endless resources of the web seem swell until you actually have to pull a needle of data out of a haystack of results.”
Michelle Manafy, Online Publishers Association