TerugVolgende principe

Principe 5. Samenvoegen, combineren


Breng identieke of gelijkwaardige delen of processen van objecten samen, zodat zij parallel functioneren.

Voorbeelden

  • Partnernetwerk opzetten, samenwerkingsverbanden met andere organisaties
  • Cross selling, verkopen van meerdere producten bij elkaar, 1+1 gratis
  • Kortingsbonnen voor meerdere winkels in de buurt
  • Mobiele telefoon met navigatiesysteem.
  • Internetcaf├ę

Waarom Wetenschapshuis?

Wetenschappelijke onderbouwing voor uw producten, expert zijn in uw branche, kansen scheppen voor innovatie, besparen op tijd en kosten en beter zichtbaar zijn in Google wat u meer klanten oplevert.

Wetenschapshuis. Alles in huis. Voor een sterk verhaal.

Mail@wetenschapshuis.nl
Bel 06 1438 0001

KvK-nr. 61796905
btw-nr. NL151467468B01

Tags: wetenschappelijk artikel zoeken, wetenschappelijk onderzoek marketing, onderzoek, wetenschappelijke artikelen, content marketing, wetenschappelijke artikelen zoeken, wetenschappelijke artikelen google, wetenschappelijke artikelen, open access