TerugVolgende principe

Principe 4. Asymmetrie

 

Maak iets wat symmetrisch is asymmetrisch. Of vergroot de asymmetrie.

Voorbeelden

  • Kopersmarkt versus een verkopersmarkt
  • ‘De klant heeft altijd gelijk’ aanpak bij service
  • Als er in een groep of klas een aantal personen zit met andere kenmerken dan de rest, voeg dan juist nog meer verschillende achtergronden toe, zoals taal, leeftijd, persoonlijkheid, capaciteiten
  • 360-graden appraisels
  • Verschuiven van salesjaar tov kalenderjaar om drukte in bepaalde maanden te voorkomen

Waarom Wetenschapshuis?

Wetenschappelijke onderbouwing voor uw producten, expert zijn in uw branche, kansen scheppen voor innovatie, besparen op tijd en kosten en beter zichtbaar zijn in Google wat u meer klanten oplevert.

Wetenschapshuis. Alles in huis. Voor een sterk verhaal.

Mail@wetenschapshuis.nl
Bel 06 1438 0001

KvK-nr. 61796905
btw-nr. NL151467468B01

Tags: wetenschappelijk artikel zoeken, wetenschappelijk onderzoek marketing, onderzoek, wetenschappelijke artikelen, content marketing, wetenschappelijke artikelen zoeken, wetenschappelijke artikelen google, wetenschappelijke artikelen, open access