TerugVolgende principe

Principe 2. Wegnemen, uitnemen

 

Haal het storende of schadelijke onderdeel weg, of gebruik precies het noodzakelijke deel of eigenschap.

Voorbeelden

  • Cafeïnevrije koffie.
  • Kindermobieltje waarmee je alleen gebeld kunt worden, of de kermit
  • Het uitbesteden van bepaalde activiteiten, zoals marketing, sales of techniek
  • Clusteranalyse, het groeperen van objecten of informatie op basis van hun kenmerken, zo kun je kwalitatieve data clusteren tot kwantitatieve data
  • Weghalen van NAW-gegevens bij een enquête, dus anoniem afnemen om de privacy te bewaren en de betrouwbaarheid van de gegeven antwoorden te verhogen
  • Afgeprijsde artikelen op een aparte plaats verkopen, in een apart schap, een andere website, etc
  • Werken op afstand, thuiswerken
  • Webinars
  • Lean Manufacturing

Waarom Wetenschapshuis?

Wetenschappelijke onderbouwing voor uw producten, expert zijn in uw branche, kansen scheppen voor innovatie, besparen op tijd en kosten en beter zichtbaar zijn in Google wat u meer klanten oplevert.

Wetenschapshuis. Alles in huis. Voor een sterk verhaal.

Mail@wetenschapshuis.nl
Bel 06 1438 0001

KvK-nr. 61796905
btw-nr. NL151467468B01

Tags: wetenschappelijk artikel zoeken, wetenschappelijk onderzoek marketing, onderzoek, wetenschappelijke artikelen, content marketing, wetenschappelijke artikelen zoeken, wetenschappelijke artikelen google, wetenschappelijke artikelen, open access