Technological knowledge versus market force?

In order to innovate and bring that innovation to the market you both need (innovative) market force and (innovative) technological knowledge, but the ‘philosophical’ question could be what is more primary ‘power’ or ‘knowledge’. The fact that it is possible to gain...

Aaron Swartz: Entire scientific heritage is locked up

Aaron Swartz’s goal was bringing public access and share knowledge. Open access to academic journals for everyone, because “The world’s entire scientific and cultural heritage is locked up by a handful of private corporations”. In 2013 the 26-years-old...

Innovatie hoeft niet altijd groots en baanbrekend te zijn

Het zijn vaak ogenschijnlijk kleine verbeteringen die uw product net weer een stapje nuttiger maken voor uw klanten. Of uw werkproces nog een tikje soepeler laten verlopen. Het lijkt soms dat een goed idee per toeval ontstaat. Maar is het wel zo willekeurig? Of zit er...

Sterke claims op uw site verkopen beter

Consumenten zijn meer bereid uw producten te kopen als de claims van goede kwaliteit zijn. Dit blijkt uit onderzoek van het SWOCC. Betrouwbare, kwalitatieve uitspraken over uw producten op bijvoorbeeld uw website plaatsen zal daadwerkelijk positief effect hebben. Het...

Blog.

Nieuws.

Wist U Dat.

Wetenschapshuis zoekt
bij duizenden universiteiten naar waardevolle, innovatieve onderzoeken voor uw organisatie.

Wetenschapshuis schrijft
relevante, unieke content voor uw nieuwsbrief, website of salespresentatie.

“Uit onderzoek blijkt…”.
De stippellijn invullen.
Dat doet Wetenschapshuis.

Alles in huis. Voor een sterk verhaal.

foto: George Peabody Library

Waarom Wetenschapshuis?

Wetenschappelijke onderbouwing voor uw producten, expert zijn in uw branche, kansen scheppen voor innovatie, besparen op tijd en kosten en beter zichtbaar zijn in Google wat u meer klanten oplevert.

Wetenschapshuis. Alles in huis. Voor een sterk verhaal.

Mail@wetenschapshuis.nl
Bel 06 1438 0001

KvK-nr. 61796905
btw-nr. NL151467468B01

Tags: wetenschappelijk artikel zoeken, wetenschappelijk onderzoek marketing, onderzoek, wetenschappelijke artikelen, content marketing, wetenschappelijke artikelen zoeken, wetenschappelijke artikelen google, wetenschappelijke artikelen, open access